[Före- och efterbilder]

Oj. Nu är det slut. Loppet är avklarat, bilderna tagna och vi har inte längre några måsten. Trots att det borde innebära en lättnad känns det både tomt och konstigt nu. Att ta en godisbit till kaffet känns fortfarande kriminellt och vi planerar automatiskt veckan ur träningspunkt.

Men här har ni det i alla fall. Här har ni resultatet av vårt slit i bildform:

 
Hannas kommentar: Ja, vad säger man? När vi började såg jag mestadels det hela som en kul grej. Jag kunde nog inte se hur dåligt jag mådde inombords och när vi tog de första bilderna började jag gråta för att jag alltid förnekat mitt utseende. Nu när man istället ser resultatet i efterhand kan jag inte riktigt förstå hur jäkla bra vi båda kämpat oss genom det här projektet. Syftet med alltihop var att se om man faktiskt mår bättre av att leva ett hälsosamt liv, och även om jag ser väldigt trött ut på den sista bilden så är jag HUR GLAD SOM HELST för att ha åstadkommit en så pass stor förändring.
 
 
Beccas kommentar: Det är kul att se att det faktiskt har hänt någonting, även om jag inte gick in i projektet med viljan att förändra min kropp. Det jag är mest stolt över är att jag faktiskt har fått magmuskler; det syns inte riktigt på bilden men fyra rutor börjar allt leta sig fram. Två kvar! Jag tänker absolut försöka hålla fast i kosten och träningen så gott det går fram till sommaren i alla fall, därefter får vi se... 
 
Vad tycker ni? Hade ni väntat er en större skillnad eller har vi varit duktiga? 
Tack för alla gulliga, genomtänka och positiva kommentarer under de här månaderna.
Ni är grymma!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Ni har varit fantastiskt duktiga!
Även att det varit disciplinerat och genomtänkt har det aldrig känts som någon hets vilket är grymt att lyckas hålla den balansen.
Det har varit roligt att följa er!

2013-04-05 @ 11:27:42
Postat av: emma

Ni har varit så himla duktiga! :)

2013-04-05 @ 11:41:40
URL: http://emmafogman.blogg.se
Postat av: moa

Alltså, grymt bra jobbat av er! Jag har följt er nästan sedan starten, och ni har givit mig inspiration och motivation! Ni är fantastiska! :)

2013-04-05 @ 11:45:24
URL: http://moathemoses.blogg.se
Postat av: Anna

Det är klart det är skillnad!!! Stort grattis till ett riktigt lyckat projektarbete! Dock ser det ut som Hanna håller in magen, haha! (Vilket jag vet att hon inte gör ;)) Tog ni några sidobilder?Vilken del av kroppen är ni mest nöjd med? Vilken har förändrats mest?

2013-04-05 @ 11:54:59
URL: http://pensando.blogg.se
Postat av: Erika

Ni är så jävla bra måste jag säga!! Ni har definitivt inspirerat mig till att börja ett hälsosammare liv! Tack för den här tiden och jag hoppas verkligen att ni fortsätter med lite inlägg då och då ;)
NI ÄR GRYMMA!!!!

2013-04-05 @ 12:09:12
Postat av: D

Åhhh ni är så grymma, riktig inspiration!
Jag vet att ni hade som mål att bli hälsosammare men har ni någon aning om hur man kan gå ner de där x extra kilona ? :)

2013-04-05 @ 22:57:04
Postat av: amanda

tycker ni har gjort ett grymt bra jobb! och det syns på bilderna att ni faktiskt mår bättre nu, keep it up! :)

2013-04-08 @ 19:29:29
URL: http://amandabyman.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0