På upploppet

 
Idag pågår de sista förberedelserna inför morgondagens lopp. Jag har packat väskan och ska snart bege mig till Becca för att fotografera oss och därefter peppa tillsammans. Imorgon är det alltså dags, och jag måste erkänna att jag är livrädd.
 
När det kommer till mål med det här loppet så känner jag mig inte särskilt strukturerad. Jag är nöjd så länge jag klarar mig igenom hela grejen, men det vore roligt att fixa det på en rimlig tid (under timmen i alla fall). Med tanke på att vi båda känt oss lite halvkrassliga så vore det bra att kunna springa utan att tvingas harkla sig hela tiden, haha.
 
Önska oss lycka till! Nu blev jag plötsligt nervös.
/Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0