Titta, det funkar!

Som jag har nämnt flera gånger tidigare var jag varken missnöjd med min vikt eller mån om att bli smalare innan projektet startade, men det är fortfarande lika kul att se att kroppen faktiskt förändras.
 
Byxorna ni ser på bilden nedan använde jag flitigt omkring åttonde klass när chinos var trendigt och vi lärde oss spela golf i skolan en dag i veckan. När de började bli för tighta hamnade de längst in i garderoben och där har de legat, fram till en dag förra veckan då jag hade slut på rena byxor och lite smått panik.
 
Fick en impuls och testade dessa - och se, nu passar dem igen! De var till och med så pass stora att jag var tvungen att rota fram ett skärp för att hålla dem på plats. 
 
 
Kanske bör tillägga att jag inte har gått ner i vikt alls (snarare upp), så anledningen till att jag faktiskt får på mig dessa är att jag har omformat min kropp och byggt muskler - att bygga är bättre än att banta, i alla fall i mitt fall.
 
Bara en liten anekdot för att visa er att små förändringar faktiskt gör skillnad!
/Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0